Project Description

Proiect neeligibil

Acest proiect nu a îndeplinit toate criteriile necesare pentru a trece în etapa următoare.
12.000 RON

Proiectul conține un design care poate fi aplicat pe scări. Motourile, evenimentele sau chiar și matrițele decorate cu formule matematice vor fi poziționate pe marginea treptelor. Pe lângă elementele de design montate pe trepte va fi decorat și colțul aflat la deschiderea ușilor cu un design asemănător. Această matriță (etichetă adezivă) ar fi plină de unghiuri matematice. Acestea vor putea fi aplicate pe sol, astfel încât să nu deranjeze circulația.
Localizare:
Școala Normală Bod Péter - Strada: Ady Endre / 20
Liceul Tehnologic Gábor Áron - Strada: Gării / 8
Școala Gimnazială Molnár Józsiás - Strada: Nemere / 4
Liceul Teoretic Nagy Mózes - Strada: Kanta / 23
Școala Gimnazială Petõfi Sándor - Strada: Stadionului / F.N.
Colegiul Reformat - Strada: Ady Endre / 9
Școala Gimnazială Turóczi Mózes - Strada: Noua / 3


A projekt az iskolák lépcsőzeteire felhelyezhető designt tartalmazza. A jelmondatokat, eseményeket vagy akár matematikai műveletekkel feldíszített matricák a lépcsőfokok szélére kerülnek fel. A lépcsőfokra felhelyezhető designelemek mellett az ajtók nyításánál lévő szöget egy hasonló designelemmel feldíszíteni. Ez a matrica (lehúzós) matematikai szögekkel lenne tele. Ezeket a földre lehetne felragasztani, úgy hogy ne zavarja a közlekedést.

Nota Comisiei tehnice de analiză a propunerilor de proiecte:

Beneficiarii proiectului

Poziționarea motourilor, a evenimentelor istorice, a formulelor matematice pe elementele de design aflate pe trepte . Pe treptele pentru clasele I-IV ar fi evidențiate formule matematice, probleme de adunare, de scădere, eventual tabla înmulțirii. Pentru clasele gimnaziale ar fi evidențiate evenimente istorice renumite. Pentru elevii claselor IX-XII ar fi aplicate motouri, motivații de încurajare. Acest lucru ar promova dezvoltarea unei părți din cultura generală a elevilor. Raportorul ar înfrumuseța puțin aspectul scărilor.

Justificarea proiectului
De ce este util proiectul nostru? O parte integrantă a culturii generale este aceea ca tânărul sau copilul să știe când a fost Descălecarea sau să poată enumera tabla înmulțirii, tabla împărțirii, eventual numerele prime. Am dori să realizăm acest proiect ca să dezvoltăm cultura generală a tinerilor. Tinerii, în loc să însușească date în mijlocul lecției de istorie, pot memora datele mai importante fără probleme. Cei mici, paralel cu asta, pot învăța tabla înmulțirii în timpul pauzelor sau urcând din bufet în sălile de clasă. Așadar, motivul pentru care acest proiect TREBUIE realizat este aceea ca elevii școlilor din Târgu Secuiesc să cunoască fără a întâmpina greutăți când a fost Primul Război Mondial, respectiv ca părinții copiilor mici să nu fie nevoiți să-i ajute pe cei mici ore întregi să învețe tabla înmulțirii, respectiv împărțirii, ci și copiii să le poate însuși acestea singuri pe neobservate!

A lépcsőfokon való designelemekre jelmondatokat, történelmi eseményeket, matematikai műveleteket helyezni fel. Az I-IV osztályosok lépcsősoránál matematikai műveletek, összeadások, kivonások esetleg szorzótábla lenne feltüntetve. A gimnazisták számára híres történelmi eseményeket tüntetni fel. A IX-XII. osztályosok számára jelmondatokat, biztató motivációkat felhelyezni. Ez elősegítené az alapműveltség egy részének kialakulását az iskolások számára. A szögmérő feldobná a folyosók kinézetét is.

Projekt indoklása
Miért is hasznos a projektünk? Az alapműveltség egyik szerves része az, ha egy fiatal vagy gyerek tudja hogy hányban volt a Honfoglalás vagy éppen fel tudja sorolni a szorzótáblát, osztótáblát, esetleg a prímszámokat. Azért szeretnénk ezt a projektet megvalósítani hogy fejlesszük a fiatalok alapműveltségét megerőltetés nélkül. Ahelyett hogy száraz évszámokat tanulnának meg a történelemlecke kellős közepén, gondtalanul tudják memorizálni a fontosabb évszámokat. A kicsik ezzel párhuzamosan tudják megtanulni a szorzótáblát szünetből vagy a büféből felfele! Tehát az indok amiért meg KELL valósítani ezt a kezdeményezést az az, hogy a kézdivásárhelyi iskolák diákjai is gondtalanul tudják hogy mikor volt az első világháború illetve az, hogy a kisgyerekek mellett lévő szülők ne kelljen órákig tanítaniuk a kisgyerekeknek a szorzó illetve osztótáblát, hanem a gyerekek maguktól, "észrevehetetlenül" tanulják meg azokat!

Galerie foto

Locație proiect

Proiectul nu are setat o locație exactă.